Solhäng:)

Skönt med underbart solväder :)))
Elin mötte upp mig på stationen, åkte hem till henne (så fiin lägenhet!) och fick mig en dusch och frukost på balkongen :) myyyys
Sen förbi nu mera min lägenhet, där stor en super mysig soffa(!) som mamma fyndat och ordnat dit utan min vetskap! :)))
Efter det åkte vi till klara, här har vi hängt hela dagen i solen, ätit mat och glass och bara vart :)
Nu tror jag att jag somnar på soffan en stund.. Hade en man mittemot mig hela natten på tåget som snarkade värre än pappa (och han kan snarka..) fyyfan va irriternde :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances