Hemlingby

Nu har vi vart och joggat fyra km och gått två! Känns skönt, härlig start! Nu ska jag ner med Emma Elin och Melinda och äta lite på stan, sen kommer mamma och hämtar mig för lite second hand shopping ;)

Måste även lämna in min stackars älskade mobil :( jag som hade den äldsta tråkigaste mobilen förr och klarade mig riktigt bra med den, men nu kommer jag känna mig ensam utan min mobil.. Hahah! Men det är sant :(
Kommer ta två veckor typ, eftersom jag åker på båten nästa vecka så kan jag inte hämta den även om den kommer in.

Jaja nu ska jag njuta av solen på nån härlig uteservering :) PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances