Från noll till hundra!

Nu ska jag komma igång med löpningen!! :) va ut i onsdags två kilometer, har inte tränat på snart två månader(!) och sen gick jag och dess fyra till. Nu är jag precis hemkommen från en springtur på 4 kilometer! Yeey det tar sig, svettas som en girs men det är skönt ibland! ;)

Nu ska jag (när jag svettats klart) göra mig i ordning och cykla till Elin, sen blir det myskväll med Dessiree och Mellis :D

Massa pussar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances