:] :] :]

Hej gullhönor!!
Jag har haft en sån myys helg, värmen är så underbart och det är så fint ute alltså!! :)))
Har grillat, vart på kalas, festat, myst, ätit och myst ännu mer!
Imorgon ska jag gå morgonpromme med Emma för att hämta bil och köra Elin till sin arbetsintervju! :D håller tummar och tår!! Sen så ser vi va som händer men borde fixa i lägenheten lite..
Får köpa säng av Melinda :D så nu börjar ju allt falla på plats :)
Jag ska nästa vecka jobba på båten! :D åh jag är så glad för det att jag bara ler:D haha och tills dess vill jag bara vara ledig men måste väl jobba om jag blir inringd :p pengar behövs nu när man ligger på nollan igen.!

Ska bli kallare imorgon, det är inte så gillat, men man ska inte klaga, värmen kommer tillbaka i så fall!
Har pratat lite idag om hösten, vad man ska göra då. Svårt! Det visar sig, men är sugen på massa massa olika! Kanske flytta till Spanien och läsa spanska? Kanske åka och lära sig meditera? Kanske flytta till Australien?
Kanske flytta ner till Göteborg?
Kanske tågluffa runt igen?
Kanske åka till Norge och bo?
kanske man borde plugga? (Ne..)
Det finns hur mycket som helst man kan göra! Frågan är bara vad, vart börjar man? Vad vill man helst om man måste välja, hur prioriterar man här? Det vet inte jag!
Nu ska jag sova på saken och se om jag vaknar nå klokare;)
Massa pussar på er :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances