Hejsan fina 

Det är torsdag imorgon! :)
Veckan går fort, och det är sköt för jag längtar till Stockholm och Emelie!!
Det går bra att jobba, det är skönt :)))
Men fan va sugen man är hela tiden, jag har än inte köpt nått än på taxfreen(TUR) jag får inte göra heller för då kommer jag sitta och gotta i hytten kl ett mitt i natten!!
Det finns ju allt här med, så om jag inte bestämmer mig för att InTE små äta kommer jag bli såå tjock av att jobba här!! :p det är sant!

Men det går bra! :)
Massa kärlek ;) :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances