Eldkvarn

Mot furuvik i det härliga regnet! ;)
Mamma och Alva är redan där, åker karuseller ;)

Jag har precis fikat med Anna och dess! Myyys har inte sett Anniz på typ flera år. Så det va kul, bestämde att jag ska åka och hälsa på i sommar och hon ska göra dreds på mig :D YEY! Haha och jag ska ta hål i näsan ;) får se hur det blir :p

Men nu blir det alltså Eldkvarn och mys, tråkigt med värdet, men sol i sinne och brun ? Någon annanstans :pop

Pussar och kramar<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances