Påkörd, överbackad och påkörd igen!

Haha fan alltså va trött jag är!!
Jobbat sovit ätit. Thats it! Inte en ända träning, men så har jag vart sjuk med om jag får skylla på det... 😝
Nu har jag två timmar kvar innan jag får sova igen :) haha
Ute är det super varmt och skönt med! Tänk om man fick vara hemma och grilla eller nått annat mysigt ist :) men de kommer med! :)
Men hat bokat biljetter till Trondheim!! :D så nästa lediga vecka spenderar jag där 😁 åh va mysigt det ska bli, har inte vart och hälsat på sen jag flyttar tror jag 😳 så verkligen dags! :))))

Massa pussar och kärlek ❤



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances