Tjo hej =)

Nu ska jag dricka en kopp te och äta en macka.
Har just stigit upp, blev uppdragen av telefonen, Åse ringde från Nidarvoll och ville att jag skulle jobba ikväll..
det blir övertid, men inte mig emot. haha Dom fick inte tag på nån annan heller för hon ringde upp nyss igen.
Satt efter jag ätit ska jag städa lite sen ut och jogga- och måste förbi elexia med. jag har vart dålig på att träna nu sista tiden,  men jag ska bli bra igen snart ;) hah

så jag jobbar till halv tio ikväll, de blir bra de, känns som jag vart ledig väldigt länge nu eftersom jag slutade halv tre i onsdags, och då va de inte ens en vanlig arbetsdag tyckte jag eftersom jag åkte till sjukhuset och inte va med på morgonstelen.. jaja :)

Ne puss på er nu har jag inte så mkt mer att skriva om :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances