PS I love you

Jag sitter och tänker på när jag och Desirèe var på bio før ett par år sen på alla hjärtansdag,
satt och såg alla par som pussades runt om oss och Dessi säger till mig "ska du ha dig en kyss eller?" hahaha nee jag kommer inte ihåg riktigt va hon sa, men va roligt vi hade det! :) de va en mysig kväll de,
jag har aldrig riktigt firat alla hjärtans dag, kanske køpt nån ros nær man va lite mindre vet jag. Men jag tycker det inte är så mkt att fira, hellre att man visar kärlek och uppskattning i vardan än att spendra massa pengar på nått som är påhittat känns de som :) jaja jag sitter bara och funderar,
ær trøttare än trøttast och sitter på jobbet, vi har jobbat non stop fram tills nu så då tog jag mig en paus vid datorn ;) 
Men jag tycker vi ska ta en mys bio ihop nån gång innom snar framtid Dessi, de är mys de! ;) hihi

Annars då.. De har blivit kallt igen, 10 minus grader ute när jag såg efter før några timmar sen. burr.. jag vill ha mildare väder nu! Fast de kommer snart, febsuari kommer gå skit snabbt- Jenny kommer imorgon, (som jag tror i vart fall) ;p sen kommer elin næsta fredag och så kommer mormor och morfar en vecka senare, och Lovisa kommer ju med før den delen, runt samma tid som elin tror jag!. Så ska jag hem en svæng runt 18 feb och stanna øver helgen. så de kommer gå fort fort! sen i børjan av Mars ska jag på Yeasayer i Stockholm! de har jag bestæmt mig før, måste bara køpa biljett snart =) 

Så ligger de till :)
Nu ringde Krillan en sväng med, hon är på klassfest ^^ mysmys, de va kul att høra från dig hjärtat! =)

Ne nu ska jag återgå till jobbet- men ha en rolig lørdags kväll! Puss på er <3


 
Jag drømmer om era bäbisar, allihopa! Jag saknar er och dom små

jätte mycket! hoppas ni har de mysigt hemma så ses vi snart :) <3


Postat av: - Desirée Serung

Ååh gumman klart vi ska gå på mysbio igen :D haha det var ju riktigt kul när vi var på den bion, vi var nog de enda kompisarna i hela salongen :P men som sagt myys var det ändå <3 Ha en toppen kväll nu gumman - love you!

2010-01-31 ♥ 00:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances