Only if you love it..

Jag har suttit vid datorn nu i thja.. några timmar.. haha sen jag vaknade egentligen, va till jobbet en sävng men det tog ju ca 30 minter! Sen har jag suttit och fixat med bilder.. kikat egenom massa och bara gjort om och donat. Skulle egentligen behöva gå egenom och rensa ordentnligt jag har för mycket bilder!
men det orkar jag inte just nu... som vanligt ;)
Sitter och får musiktips just nu, jätte härligt! jag älskar att få ny musik att lyssna på :)

Jag är tom i skallen haha så jag laddar bara upp bilder nu tror jag, sitter bara och kikar på datorn känner jag! ^^












Jag och Elin älskar kort.. det blir aldrig taget så många kort som när vi två kommer ihop och igång ;)
men det är ju så fruktansvärt jävla MYSIGT! :)


Carolina min fina :)












just nu går denna låt nästan bara om och om igen.. :) mysmys!









Det är från fredagen när vi va ut och firade mig lite grann :)
det var riktigt trevligt! :)
det var faktigst ända kvällen jag va ut på krogen under hela tiden ja va hemma! haha
Sandras fel alltihopa ;) och från henne har jag inte ett ändå kort, för där va de bara hennes kamera som gick på fullgång.. måste sno åt mig dom!! :)









ååh, Emeli ska komma hem snart med.. jag hoppas bara för kung och forterland att jag kommer kunna ta mig hem!! =) men jag brukar alltid lösa det mesta ;) hihi




Hahah! ;)
Men de blir mys att få komma hem och festa med dom här brudarna igen,
det händer sällan, egentligen bara när em kommer hem! <3 <3


Åh jag saknar sommmarn! :) men snart såå


hahaha!! :D
snutthuvet mitt.. vad får du allt ifån ?











mysmys myys :)
jag har massa mer bikder kom jag på, på min kamera sens nu i veckan och så! :)
glömde ta carros bilder, skit ochså!!
men nu ska jag gå till affärn en sväng.. har hållt på hur länge som helst nu! haha

kanske kommer mer sen om jag inte hittar på nå roligare ;) hihi Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances