Ledig =)

idag har vi traskat in till stan, riktigt skönt väder- inte så kallt heller :)
Tagit massa kort, för jag insåg att keys lilla kamera var väldigt rolig att använda. :p
skönt med en ny bara då blev jag pepp på att ta kort och gick därför in med honom.

men jag vet inte hur jag lägger in bilderna på datorn så det får komma sen :p haha

Jenny kommer på söndag med :)
Hon och Lovisa ska bo här feb, och mars. det kommer bli fullt hus!
Elin kommer ochså nästa fredag och blir kvar i två veckor. Haha
Men de blir skönt med lite folk runt sig med ;)

Jag har vart ledig idag, och är ledig imorgon med! herre gud.. jag måste skaffa mig ett till jobb snart!
Får se hur många vakter jag får i februari på comfort, men sen har jag lust att skaffa ett nytt med, men blir lite orolig att de inte kommer gå att tajma in med nidarvoll, för jag tar de i första hand faktigst :)
Så får se va de blir få något!
Kanske ska ut på måndag och ge de ett försök..
Frakken söker massa folk såg Key igår på Nav. Men jag vet inte hur sugen jag är på det för att va helt ärlig, garderoben ger inte så mkt, speciellt inte om man kanske får jobba natt på nidarvoll, de beror ju på om man måste ta ett fast schema.. Jag vet ikke.

de löser sig =)
Satt igår med och kikade på bilar på blocket,
jag ska fasiken köpa mig en bil nu snart!
Vill ha en liten bra fungerande bil,
så pratade lite med pappa, han kan ju en hel del mer än jag.. :p
Hoppas på att han håller lite koll åt mig, så kanske jag kan köpa en om ett par månader! =)

Så nu har jag fått in bilderna med ;)
haha inte så specillt, men kul med lite nya kort =)




jag va inte alls taggad från början!


sen fick jag tag i kameran ;)









man ska tydligen kunna sätta foten här någonstans, när man sitter på cyckel,
(på sommaren) och liksom få skjuss upp för en jätte brant backe..
De måste vi prova i sommar! haha










Turistkort- haha! de behöver ju key ha.. jag har väl hundra bilder från den här bron redan!
men man kan aldrig få för mkt kort ;)


sen började det toksnöa en stund :p


jag missa, ca 700 gånger.. hah







de va vår dag.. haha! :)
Handla massa mat med- så det kokas ris nu, sen ska Key ordna nå fisk för jag orkar minsann inte ! ;p
Men jag funderar på om jag ska baka! det skulle vara gott... jag är så sugen av mig förstår ni ;) haha

Så nu ska jag dona lite med nå annat har jag tänkt =) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances