Hej!

Nu var det länge sen jag vet..
Men ärligt så har jag inte orkat, haft så mycket för mig.
Har u fått en ny skit fin disagn av Dessi så jag ska börja snart igen att blogga! :)
Men det får vänta en liten stund till tror jag .. tills jag kommer tillbaka till Norge och så där.
Det är underbart väder fast det är svin kallt! 
Idag ska vi ut och åka lite jag Carolina och Samuel, i en automatbil! det har jag aldrig kört förr men de ska väl gå bra, inte så mkt att göra ju :p

Nu ska jag väl göra mig klar och så där, funderar på att gå ner en sväng på stan innan vi börja styra runt..
Men får se jag är säkerligen för lat ;)

Då vet ni lite mer om hur det ligger till. Hoppas ni mår bra och så i vart fall!

 





 







Liter bilder från min födelsedag, taget från Carolinas dator nu :) hihi




lite från oss hemma i norge med.. :)

men nu så har jag gjort mig klar och allt,
blir en tur ut sen lite mat tror jag, både jag och Carolina är väldigt hungriga av oss..
tror Samuel smittar av sig med sitt äta sova äta sova ... ;) haha

Puss på er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances