fin väder :)

jag ska ut och gå en sväng nu till jobbet och lämna skatte kortet mitt, fick det igår :)
Sen bara mysgå lite för de är skönt ute tycker jag :)
När jag kommer hem igen ska jag städa undan julen tror jag. ivart fall en del, men känns som det kommer bli så tomt utan allt! haha jag har ju inte hunnit handla på mig massa annat, bara jul saker.. :p
men orkar inte ha kvar de heller! nu är det slut liksom. :p hihi

igår åkte carolina och tom från oss med.. tråkigt, men måste säga att det är skönt just nu att vara ensam hemma ^^ och kunna dona lite utan att det är saker överallt ;) men jag trivs med Carolina vi har så roligt ihop! så jag hoppas dom snart kommer igen och bor en stund ;) maybeee
men jag ska träffa dom imorgon igen, för dom har inte lämnat norge än. så jag behöver inte börja grina riktigt än ;)

ne nu ska jag pallra mig iväg, får se om jag bjuder på ett lite roligare inlägg senare idag, med bilder och musik förhoppningsvis, just nu orkar jag bara inte. ^^ PUSS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances