Bara mys mys mys =)

Jag har lite härliga bilder fån när jag va hemma nu..
Använde inte kameran lika flitigt som jag brukar men fick några pärlor i vart fall ;)

 

full fart mot mammsen! :)

 

hihi

bara krillan som gäller för hon henne fick man flyga... ;)

gullunge! :)

lite mys med carolina =)

 

jill och carro :)

lill samis :)

mys :)

carolina ska visa djurporr... haha men lyckas inte ! tack för det ^^

 

lillstrumpen :)

mig och Krilliis :)

jag hade konstigt nog inga bilder på Julin :/ tråkigt.. men får ta nästa gång :)

 

Nu måste jag ordna till mig för jobbet!

Men sov så gott, och hade så bra :) Puss


Postat av: - Desirée, shoppingbegär & inredningstankar!

åååh vilka underbara bilder! ;D jag vill ha de sen ;)

2010-01-19 ♥ 12:27:35
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances