bababa!

Lite mer bilder, selvfölgeli! haha
jag tänkte lägga ut på face.. men jag orkar fan inte det, jag har lessnat på facebook känner jag- och borde egentlligen rensa bort en del där med! :)

Hos Åse :)

Samuel trivdes bra hos key han, prata på ;)

fastän Key var lite orolig .. hah :)

 

utslagen på soffan.. :)

 

 

Vårt totala kaos..  vågar man visa egentligen?

hahah, det ser så stökigt ut att jag bara måste! :)

nu är det lite finare, men julgranen är kvar.. jag ska väl orka ta bort den nån gång ;)

promenad in till stan :)

fast vi fick traska på halvskottade trottoarer, och gå försiktigt som fasiken med vagnen på många ställen,

eller skjuta på den ordentligt för att komma fram ens.. haha Norge säger jag bara.. Norge..

 

carolina shoppade massa söta bäbis saker ^^

hittade riktigt snygga skor på Zaras! :)

 

haha ;)

samis bara sov & sov han :)

 

 

Från nya skivan, riktigt bra! :)

 

Inget mer att berätta om eller visa för nu tror jag.

Jag önskar och hoppas jag kommer kunna gå på Yeasayer i början Mars.. i stockholm, jag vill verkligen!! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances