åååhh..

jag är sjuk som vanligt.
blir så irriterad på de här!
men va till läkarn igår och fick hotmedecin utskriven, inte för jag tycker den verkar fungera så jäkla bra men jaja..
Ikväll ska jag jobba i vart fall, är ju inte sängliggandes, eller nästan jag har legat på soffan hela morgonen, men det är nog mest lathet ;p haha

Carolina Samuel och Tom bor hos oss med just nu det är riktigt mysigt =)
Men jag blir lite orolig för samuel, att jag ska smitta honom, men jag tror det går bra,
för han är lite förkyld själv och dom får ju inte två virus/bakterier (va de nu är) samtidigt..
så jag hoppas på de bästa, och dom sa på sjukhuset att bara jag hostar i armvecket och tvättar händerna hela tiden så ska det gå bra.. :)



Jag vill så sjukligt gärna utomlands igen!

ååh, va jag saknar allt! mysmysmys

Sol,bad,fest,snorkling,folk,tubing,prutning,shopping,maten,värmen,ALLT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances