vara uppe lite längre..

jo visst- jag stupar tyvärr nu! haha
hur blev det så här?
Konstigt vad man kan förändra sina vanor på ett par dagar.
I onsdags så kunde jag nästan inte gå och lägga mig, ville inte
bara för jag var inge trött. Men så jobbade jag dag torsda, och va så trött när jag skulle upp att jag såg dubbelt.
så jag bestämde mig självklart för att sova tidigt. Ja och nu då? haha trött trött.
Men det blir väl ändrig på det nu när jag jobbar kväll från i morgon tills på lördag. Däremot på söndag när jag ska jobba dag igen blir det väl kämpigt ;)
Ne nu ska jag lägga mig och läsa en sida eller två sen sova. Det är ju bra med mycket sömn ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances