Underbart väder! :)

idag har det vart riktigt sommar väder!
Hur skönt som helst =)
Jag har jobbat, skulle sluta halv fyra med fick gå ca kvart i tre :)
Så jag tog en promenad ner till stan, gud va skönt det var-
pratade i telefonen med Erik nästan hela vägen :p
Min telefonräkning blir bara högre och högre. Men vad ska man göra då?
Klart man måste få prata med sina älsklingar hemma med,
det funkar inte enbart med internet hur länge som helst!
jaja, skulle ner och kika på en present till Erik.
Gick inge vidare.. det är ju rea rea rea! men ändå icke.
Hittade en tröjja på Urban, skit snygg för 199 spänn! men tyvärr så var den så för kort, konstig i storleken liksom. det var de ändå jag hitta som jag tänkte WOW om, det skulle jag vilja köpa till Erik! Annars nada.
och det är inge roligt att köpa nå halvdant, då kan man lika bra vänta och ta det när man hittar de- tycker jag :)

Men ett par stövlar hittade jag däremot åt mig själv... :p haha
Jag har letat och letat efter stövlar. eftersom det till största delen regnar här så måste man nästan ha de, för nu  håller jag på att åka på en rejäl förkylning känner jag och det är absolut inget jag har tid med! Satt sövlar och raggisar är det som gäller dom regninga dagarna :)

men som idag när solen skiner och det är skönt ute blir jag glad! :)
Så fort det är uppehåll så blir jag ochså på bättre humör, konstigt hut vädret kan påverka ens humör.
Tänkte snart gå ut på en promenad, kan vara så skönt ibland.
Sen ska jag vara uppe lite längre ikväll än till halv tio- tio, för imorse så vakande jag runt fem och var pigg! Imorogn jobbar jag kväll så vill kunna sova lite längre :) mys ! haha

Ne sånn e de.. Inga bilder på mina vackra stövlar än ;) haha men det kommer ska ni se !
Men hade så bra och mys ikväll nu :D Pusspusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances