På G till Jobb!

Yes nu ska jag jobba :)

fick precis ett samtal från jobbet.. jag ska nu gå och jobba kväll.. sen direkt över på natt! man skulle ha sovit lite längre :p hehe jaja det går väl bra! jag får tänka på pengarna helt enkelt :)
tänkte egentligen bara visa mina stövlar nu sen ska jag traska :)





hahaha och här har ni mig, i mitt vackraste jag ;) :D
ne nu blir det ett långt pass för mig, hör säker av mig senare :)

PUSS!

Postat av: - Desirée Serung, shoppingbegär & inredningstankar ♥

hihi joo jag klippte det jätte kort fast det var typ november för två år sen men ändå :P har ju klippt topparna :D



SAKNAR DIG I MASSOR JOHANNA!! måste ju få lite bilder och sånt du vill ha med i designen också ;D pussiss <3<3

2009-09-22 ♥ 00:17:39
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances