Nu är jag uppe igen! :)

Så där, morrn på er :)
Gosh va trött jag var i går helt otroligt slut,
men nu har jag nya krafter igen!
inte så mkt tid innan jobbet, lite trökigt.

Igår så kom jag till jobbe kl 14, lite tidigare-
börja mublera om och dona,
sen var det enbart en kock på hundra persn som skulle äta halv sju (80st) Och 7 (20st)
Satt vi tre servitriser fick agera kock med. :p
Det var roligt !
Det går att lära upp sig nu på Comfort nu så man får ha kööet själv på
frukosten och kunna göra lättare luncher.
Tycker jag låter jäkligt roligt!! Får se om man ska göra de, så går man upp i lön med :)

Vi sprang runt hela dan igår, hann inte med nått förutom att vi satt oss och åt lite runt nio på kvällen-
annars så bara rusa man runt och skulle ordna upp allt.
Men jag kan tycka det är skönt att ha det lite stressigt, alltid nå att göra. :)

Idag blir de precis samma, satt jag är väl inte hemma förns tolv i kväll heller kan jag tänka mig.
Men förarbetet borde gå lite smidigare idag när vi vet precis vad som ska göras! :)

Imorgon hoppas jag på att få titta på lägenheten innan jag börjar jobba halv fyra !!
Vill så himla göra se den nu... så jag får veta pris och allt ! viktigt ju så jag kan få planera med erik och så nu,
för funkar det inte måste jag ju kika efter nå annat! men jag hoppas hoppas hoppas!!! =)


Nu ska jag se om Carro har vaknat ! :)
ser inte fram emot att dom åker hem snart...
men däremot så ska dom på ett till ultraljud som
jag får följa med på =) hihi Mys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances