Långa dagar

Jo faktigst så känns dagarna rätt långa- men samtidigt så känns dom korta. haha! Det går fort men ja- svårt att förklara kanske ;p
Nu är jag i vart fall hemma från jobbet igen, trött som vanligt och funderar på om jag ska ta och lägga mig i tid ikväll, igår blev jag uppe till halv två, vet inte hur jag lyckas! Sen tänker jag på söndag, då jag ska jobba dag igen- det kommer bli kämpigt att komma upp! speciellt om man inte kan gå och lägga sig i tid heller :p
Ska bli skönt att ha en ledig kväll då i vart fall :) Trökigt bara att allt precis allt har stängt på söndagar. Jo man kan ju faktigst leta sig till dom pytte små matbutikerna- som enbart har öppet på söndagar. Haha jag förstår inte det där men men.. Så det blir ju enbart hem och kika på tv och mysa. sköönt jag längtar tills på söndag. haha ^^

Ikväll på jobbet har det gått jätte bra tycker jag :)
Allt gick fort och smidigt, sen åt sällskapen tidigare i dag så var färdig halv tio, skönt! :)
Till förrätt ikväll var det (nån slags) skina med sallad och melon sallad. Faktigst jätte gott! + en gräddfils sås med :)
till huvudrätt så var det torsk med potatis och äggsmör- också riktigt gott! jag älskar ju fisk satt.
Och till efterrätt var det skogsbärskräm :) Inte riktigt i min smak, men det såg skit gott ut! haha :p Jag smakade ju med självklart- men det var lite konstig smak på den tyckte jag.
Middan serverades tidigare för att alla skulle på fotbollskampen ikväll (eftersom brandalarmet gick igår mitt i serveringen så fick dom gratis biljetter dit av Magne, nån av cheferna på hotellet)

Så nu när jag gick hem från jobbet, jag bor ju nära arenan, så stog det bilar överallt! längst hela vägarna, runt hela rondellen, på gräsmattorna, ja precis överallt kändes det som! helst sjukt :p Och ett jäkla liv! hehe- jag skulle också vilja gå på en av kamperna- skulle vara roligt faktigst! Det kommer väl de med, är ju inte det misna intresserad, men ändå :) och när man väl är där då är det alltid så roligt och så blir man helt inne i det, kan jag bli bara av att råka titta på nån match på tv. Inget som händer ofta! haha

En sak till för den delen! Jag gick till reseptionen med nå glas alldeles på slutet innan jag skulle sluta, så stog det en karl där och prata med de andra som jag jobbar med, och sa " men va fan- Johanna är du här?" haha.. jaha- jag visste inte alls vem det var! Kände igen honom men kunde inte placera honom, och eftersom han svor tänkte jag att han kanske var Svensk ( norrmän svär sällan!) Men sen pratade han norksa och fråga typ, jaha jobbar du här? bor du här nu igen- länge eller? blabla Men jag hade ingen aning om vem det var- så frågade jag- han jobbar tydligen på Agustin. Jag gick igenom alla jobben jag hade sist i huvudet men visste inte från vilket! Gud alltså- man hade kanske för många jobb då för att kunna hålla reda på folk.. haha! jag tyckte det i vart fall var lite roligt. Även om det blev lite mkt att läsa för er nu och inte lika intressant för er som jag tycker det är ;) haha

Ne nu ska jag ta och krypa ner i sängen, gud va skönt! =)



Jag kom på idag när jag jobba att jag och Carro alltid brukade
ta kort på våra dukningar.. va mysigt det var! :)
Jag tog kort idag, kom på det eftersom Kristi berömde om att
bordet var så fint =) sånt blir man glad av! Men jag har inte
min mobil sladd med mig :/ Så det blir ingen visning. Ändå inte
så mkt att se, men det är rätt roligt att ha :p Ja vi hade det
verkligen mysigt på alla julbord och serveringar förra året-
och speciellt under julen! mys mys mys är allt man kan säga!:) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances