lämnad ensam...

haha ;D ja minsann! nu har dom små tutteduvorna länmat mig själv här i Norge! ;)
Men det blir skönt att komma till Sverige kan jag tänka mig :)
Följde med på ultraljud idag- myys säger jag bara!
Gud när vi fick se hjärat och hur det slog fällde jag en tår.. hehe Herre gud så kännslosam man kan vara ;)
Ja sen har dom bytt bil och lastat in allt på flaket, dom har lyckts samla på sig en del saker vill jag säga! men det blir ju lätt så. Tagot massa kort med :)

Ikväll blir det jobb för min del, halv fyra till halv tio. Och imorgon måste jag upp 05.30- för att hinna traska till Comfort där jag början 07.00! ojoj.. det är svårt att börja så tidigt på morgonen tycker jag.. :p hehe


På sjukhuset :)


Packning..


Mys :)






hihi ;)






Drog med Tom en bit bort så vi kunde få ta lite kort ;)
Solen skeb en stund, men den började det regna precis när dom skulle åka
så det var rätt bra tajming ändå :)
Allt gick ochså barnmoskan, barnet såg friskt ut och så :)
Hoppas bara Carro slipper alla samandragningarna under natte tid- eftersom det är beräknat om nio veckor.
21 Nov.

Krillan fick jag tag på idag med!! :)

Det hade gått bra för dom, inte smärtfritt men annars så var det bra :)
Känns skönt att veta så slipper jag oroa mig för det nå mer- dom hade fått komma hem i måndags, tidigt men ändå skönt att komma hem tyckte dom :) myyyys !! länktar tills jag får komma hem och se dom =) Bett om bilder som ska läggas upp på bloggen, så jag hoppas på det snaart!! ;)
hihi <3 <3


Igår hade vi myskväll ju, med goodis och Idol :)






Haha!! ;) ;)


Godis godis godis!! ;D
men jag köper alltid för mkt, så halva påsen är kvar!det  är väl inge större bekymmer, äter nog upp det med glädje ska ni se ;)




Yes yes- imorgon så ska jag se min runt efter en cyckel,
skulle behövas eftersom  det tar i vart fall ca 30-40 min och gå in till stan när man ska jobba.
Får se vad jag hittar på! :)

haha ;D

Nu ska jag göra mig klar för arbetet tror jag, ska väl ta och gå om ett tag
Men hade så mysigt :)
Jag saknar er där hemma :) tycker ni ska ta och komma hit ja! ;)
Pusspuss <3 <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances