Jobb & shopping!

Nu har jag kommit hem igen och bytt om till myskläder :)
Idag gick det lättare att komma upp i vart fall- skönt de!
imorogn blir det tidigt igen, fast då måste jag inte upp halv sex,
utan ca halv sju :) Börjar halv åtta på Nidarvoll =) Mys <3

Det gick bra å jobba idag, lungt med folk och så- men det kom en massa varor.
Men det gick fortare än vi trodde så var ute strax före ett :)
Sen traskade jag runt på stan... :) hihi
För ca en vecka sen tror jag det var- så vandrade jag och Carolina runt på stan och tittade,
jag hittade då min vinterjacka.  Blivande vinterjacka.. På Carlings för 1199 kr.
Jätte mysig, stor svart och varm! :D precis vad jag vill ha. men det är ju ändå lite pengar.
nu när jag precis kommit till Norge och så. Får inte göra av med hur mkt som helst!
Men en vinterjacka måste man ju ha! Speciellt när man inte köpte ny förra året..
Men jag avvaktade i vart fall. :)
Och nu idag när jag går in på Carlings så har dom 50 % på alla jackor!!! Nemen jag blev inte överlycklig! Eller jo!  hahah ;p Gud jag blev skit glad! :) Så nu har jag köpt den för 600 kr istället för 1199 kr! yeey hihi ^^
Skönt med lite rea- och tur att jag var på stan. för det är bara idag, så jag hade verkligen tur ! :)

Sen har jag vart på Panduro och shoppat lite.
Ska måla lite nu tänkte jag, tycker ju att det är roligt med kort och allt, det finns så mkt mer man kan göra än att enbart rama in dom. Så nu ska vi se vad jag kan finna på ;)

ikväll blir det mera Idol- visst är det fredagar med ? :)
jag har i vart fall bestämt att jag ska se det ikväll och mysa lite med mig själv.
Blir väl rätt tidig kväll ikväll med eftersom jag ska upp imorogn mitti med.


jag är däremot inte så duktig på att måla
men tycker det är väldigt roligt ;p






Min jacka :)
Det är lite tidigt än- tråkigt nog- att använda den, men snart så! :) Mys!!


Postat av: krillan ;p

Jag har lagt upp ett par bilder idag :)

2009-09-19 ♥ 11:00:18
Blogg: http://krillankraft.blogg.se/
Postat av: elin

guud vad mysiga :) vilken härlig tröja!! har du köpt den i norge? jätte fin:D pusss <33

2009-10-09 ♥ 11:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances