Jag måste säga att jag haft de mysigt sista dagarna =)

Yes, i går hade jag fullt upp, och nu ska ni få se alla bilderna hihi :)
Idag har det gått jätte bra, Inte allergisk mot bedövnings medlet i vart fall :)
Måste väl ha vart överkänslig då- det var några år sen nu. Skönt att veta säkert i vart fall,
även om det blev rätt dyrt :/ jäkla sjukhus :p
Jaja =)
Imorgon senast ett så beger vi oss mot Trondheim igen :)
Tråkigt bara att lämna mina älsklingar igen, speciellt Erik. Men förhoppningsvis kommer han i November =) tihi


Dagen började med en tur på stan,
mötte Elin och Julia en snabbis sen vandrade jag runt själv och shoppade kläder :)
Riktigt skönt faktigst- bara se på vad jag ville haha :p


Sen hem till Millan och Elmer-
blev bjuden på rikigt god mat! TACK :)
Hann bara mysa en liten stund, men bättre än inge! =)


Sen hem till Dessi Melody och Andreas =)
Mys unge hon har blivit så stor! och så söt!! :)

myys!


Tihi! :D Desirée ville inte vara med på kort. Men de ville jag ;) haha
så jag fick sitta ich mysa med lillstumpan en massa :D det tycker jag minnsan om :)

=) =)

Sen hem till Krills! :)
bara en snabbis- lämnade en liten liten rosa kofta till dom =)
Och fick ta lite kort meed :D


Yes ;p

Efter det åkte jag hem till Sabina :) Men därifrån har jag tyvärr inge kort.. :p
Blev inte så. Vi satt och prata en stund och så, länge sen jag såg na ! =)


Idag har jag mys hos mamma :)
Käkat mat och donat <3

Nu säger jag GOD NATT :)
Ska mysa med Erik nu sista kvällen, har lite att ordna innan
men sen blir det popcorn pch film =) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances