Hejsan hoppsan =)

Yepp- jobbat i dag, sen bara legat hemma :)
eller ja jag var ju ner en sväng på stan innan jag begav mig hem med :)
Jag skulle titta efter en cykel. eller ja nått åt det hållet.. en begagnad vill jag ha men hittar alltid nå annat spännande att syssla med.. :p
Har framkallat bilder som kom i dag! :) LYCKLIG ! haha jag älskar kort. nå så otroligt :p
Men de blev stoora kort. Beställningen var lite annorlunda än jag trodde. fick inga små bilder alls!
Utan en del är alltså super stora! får se vad man kan göra med dom.. =)
Sen är det super super rea i hela trondheim, eller ja trondheim torg, ena köpcentret :) Men det finns massa där satt jag blev lite chockad när jag kom in och såg =) myys! hörde det på radion på jobbet så ville kika i vart fall :)

Lägenheter.. ja jag var på visning igår. Men nää, 19 tusen i dep. och 6350/mån. sen inflyttning nu i okt.
Så jag ska punga upp med 25350 kr ?? jo men det har jag i bakfickan, vänta lite.. Eller inte !
Vi behöver en lägenhet med inflyttning 1 nov. Hellst utan depositum och med en rimlig hyra :) Helst max 6500/Mån. men det är svårt!! speciellt när vi inte har en aning om vad vi kan betala i dep, och de får vi inte veta förn i slutet av okt.. svårt svårt. satt just nu känner jag bara- efter alla bakslag! " ne lägenheten passar för en, så vi vill enbart att en ska bo i den" "Ne det är enbart en i varje hybel tyvärr" - jag menar vi är tillsammans- får man inte dela på en lägenhet/rum osv, då eller ? Konstigt tycker jag, men men..
Så det är väl bara vänta som det heter för våran del. något jag är vääldigt dålig på.. allt ska ske på en gång! Helst igår! men samtidigt känner jag att det löser väl sig. och om inte så får jag flytta hem då- inge mer med det.
Så får vi flytta hit i Januari- för tills dess finns det lägenhet som väntar om det skulle bli så :)
Inte för att jag har någon lust med de riktigt
för då blir det ju absolut ingen resa i Februari- eller ? ja man vet ju inte.
Tänker på skatten :) vi får la se !

Ne nu ska jag kika Idol snart! :)

Min sötnos. <3

Mys :)

köpte mig en Body butter- på jo visst- Body Shop :)

Lukta riktigt gott! :D

puss-

ni är saknade.. speciellt Erik <3

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances