Hej och hå!

nu blir det sängen! jag ska upp så tiidigt!
Jag oroar mig för att jag inte ska komma upp!
Så kommer jag stressa med att somna så kommer man aldrig somna! Haha- jaa så kan det vara. Men jag får väl vara trött imorgon då inte mer än så-
ibland så önskar man att man drack kaffe! så jag kunde få piggna till lite av det.. hehe
Ikväll så var det lungt i början- typ inte alls mkt att göra!
Träffade en jätte trevligt svensk tjej på jobbet, hon städade där tydligen på helgerna ibland =)
det var skönt att trätta nån som prata svenska, haha! Hon kom fråb Västerås tydligen :)
Men senare nu på kvällen blev det skit stressigt tyckte jag! så jag jobbade tills det bara spruta svett om mig och sen mitt iallt så bara släppte jag allt som var kvar till Sondre och tog bussen hem, det är lite svårare att varva ner när man bara länmar allt så pang chong! hehe ;p

ne nu så.. God natt på er! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances