Hej hej!

Nu så har jag vart duktig och faktigst gått ut och gått!
Har skrivit och tänkt göra det ett par dagar irad, men de har inte blivit av.
Men nu när jag jobbar kväll och kommer upp i skaplig tid så blir man så seg om man bara ska sitta hemma hela dan!
Satt en halvtimme är ju inget att snacka om! borde se till att göra det varje dag, det kanske inte ger en så mycket- men man blir så mycket piggare :)

Har pratat med Sandra på msn med i morse, mys! :) Saknar dig vännen ..
hon mår bra under omständigheterna med operationen-
så hoppas hon får tillbaka energin sin snart och mår bra igen :)

Just nu pratar jag med Erik :)
Annars så är det väl inte så mycket jag har att skriva om ? :p
Nu ska jag bara sitta här vid datan en stund innan jag gör mig klar för arbetet!
Skönt att jobba kväll ikväll måste jag säga :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances