Hej hej!

Är hemma igen och ska sova om en stund :)
Det gick bra att jobba igår fast det blev slitsamt på morgonkvisten.. :p
Fast värre var det nog när jag vaknade halv två idag och bara behövde klä på mig typ och sen gå till jobbet.
Jag bestämde mig i sista stund för att inte ta bussen heller just för att jag behövde verkligen vaka till innan jag kom till jobbet!.
Sen så blir det lite fel med när man vill sova så länge som möjligt för man hinner inte med att äta-
så en banan fick jag i mig direkt när jag kom till jobbet, sen var det dukning och doning i några timmar, och sen så när sällskapet kommit och fått sin mat, dåå så får vi lyx mat!
Det är de bästa som finns när det handlar om serverings jobb- maten! :)
Till förrätt bröd med vitlöks- och massa andra kryddor :p - mossarella ost (Staving??) med tomat och lök sallat =)
Gratinerad lax med potatis klyftor och römme sås till huvud rätt och en massiv chockladkaka med vaniljglass och bär sås till efterrätt! ;D haha MUMS MUMS ! men sen är det inte så glammigt att stå och äta i köket, men gott är det som tusan! det räcker bra för mig ;)

Nu ska jag i vart fall få sova gott i natt :)
Imorgon så ska jag ringa på en lägenhet som  jag hittat nu ikväll och se om det är nått för oss!
Sen ska jag försöka hinna till tågstationen innan jag börjar imorgon. Men de ska väl gå, börjar kl 15 satt.
Måste gå dit så jag får boka biljetter hem innan det blir svin dyrt!
Nu är det inte så långt tid kvar innan jag beger mig hem! gu va skönt de ska bli :) Myyys!!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances