Halloj :)

Nu har vi vart på stan hela dagen!
Myst runt lite, mest kollat på massor-
sen satte vi oss på brukbar och drack te :)
Inväntade Tom och sen åt vi mat. gott gott!

och ja, som vanligt finns det massa bilder.. :p







Haha, hur vi håller på.
Men det är så mysigt med kort <3









;p



Haha ja där har ni oss :p

Var fint väder i morse, solen sken och det var skönt :)
Vi gick in till stan och så, riktigt mys väder.
tills vi skulle hem då började det regna och blåsa.
Skit  väder tänker man då, blev de inte alls så roligt länge :p haha

Nu så ska jag bara slöa här hemma resten av kvällen tror jag :)
Jag ska jobba på comfort hotell på onsdag och torsdag å servera-
ringde dom i fredags, lovade när jag flytta hem att jag skulle höra av mig när ja kom tillbaka-
så det gjorde jag ju, och så fick jag tider direkt :) Känndes jätte skönt!
Så ringde hon i dag igen och ville att jag skulle jobba imorgon med på dagen,
men jag jobbar på Nidarvoll imorgon så det gick inte.
Lite nervöst att servera igen- länge sen nu! men det ska väl gå bra :p hehe

Jag skulle så gärna vilja se lägenheten som vi kanske ska flytta till i Nov.
Tom ringde till han som har den idag och tänkte om vi kunde komma då.. jag är så in i heelveete nyfiken! men dom var i syden! haha på Kreta just nu tillbaks på Torsdag!
Så kanske att jag kan få min en titt på fredag ?
Vill veta vad som är tänkt med hyra depositon och allt ju.. behöver veta så jag vet vad jag måste TOK spara till och att det är fint o så. Vill även veta allt ju för att jag ska kunna ringa Erik och tala om hur det är precis liksom så jag får allt klart för mig sen- men det är så dyrt. Kommer ju behöva jobba dygne runt igen känns de som för att kuna spara undra lite pengar, så de blir jobbing jobbing. men många hemturer med :) Måste det känner jag så det inte blir som sist orkar inte komma hem en vecka i stöten och göra allt samtidigt.
Länktar redan tills jag ska hem i okt. Men det är ju självklart, Erik är ju hemma. Emeli kommer hem då :) Krillan har fått en bäbis!!  Carolina och Tom har flyttat in i sin lägenhet då, ja det är mkt som händer :)

Jag tittatde lite på ett program på jobbet igår om folk som paddlade ner för olika floder i världen, kajaker och stor gummibåt :p Det såg så himla roligt ut! Så tänkte jag på när jag och Erik paddlade i Laos, istället för att åka bussen tog vi och dit genom de sättet. Jätte roligt var de ! även om det inte var nå världsklass eller speciellt farligt så var de roligt som tusan! jag vill göra mer sånt! och snorkla, och dyka skulle jag vilja prova med :) Jag är en jävla fegis i början av allt, men när jag väl gör sakerna tycker jag oftast det är skit roligt!
Så jag ser fram emot att få tjäna ihop lite pegnar igen och sen bege mig ut på en ny resa-
Vi har pratat om att åka typ februari nästa år igen, och va borta en månad eller lite mer, och då ta Cambodia Vietnamn kanske och mer av Laos som vi inte hann med- och så lite Thailand igen, men inte nå resa runt på samma vis utan bara dit vi vill igen och Huahin dit vill jag! :) Vi har bara ströpratat om det än så länge men jag tror nog att det kommer bli så, och ha kvar lägenheten vi har här i Norge under tiden så vi bara kna åka hit och jobba igen efter och spara till en ännu längre resa kanske till USA eller Australien :) Jag vill så gärna till A och typ föröska lära mig surfa! fatta va roligt- det vill jag verkligen, men inte än rikigt :)
Det är så sjukt mycket jag vill göra! :p Skulle vilja jobba utomlands med- i ett varmt land då alltså. Antingen åka till emeli i spanien skulle vara kul ju! eller så stanna i thai eller Laos, tror det skulle vara så jävla roligt! och sist så verkade det ju inte omöjligt alls. Erik blev ju erbjuden jobb lite var stans tyckte jag :p Bara prova på en tid. Varför inte liksom, orkar man inte längre eller ledsnar så åker man ju hem, är ju inte fast någonstan.
Men skulle ju vara skönt att spara undan lite innan så man har något att komma hem till.
Nu blev jag lite tagg på det ! ;D hihi ja sån e de :)

Gud va jag skriver.. ^^

Ne nu ska jag göra annat hörrni! :p

:) <3

..be with you
like I was before
this distance between us
makes me want you more

I do mean
you are the cutest boy I´ve ever seen
and you´ve got that something
something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream
Miss li :)
Älskar henne, lyssnar massor på henne just nu :P MYS mys mys
Puss & Kram sötnosar =)
(jag har inte läst igenom denna massiva text igen,så stavfel och skit får ni leva med- som vanligt ;) haha )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances