Godmorgon! :)

nu har jag klivit upp,
nu ska jag försöka planera min dag.. nu börjar det bli mkt man vill göra helt plötsligt!!
Jag har tyckt att jag vart hemma en evighet, men inte fan har jag hunnit gjort nått! :p haha
Jaja så e re :) Nu till en början måste jag städa och packa lite i vart fall sen så får vi se vart det bär av =)
Puss ^^





<3


NU åker jag ju som sagt på torsdag,
men Elin mormor och morfar kommer och hälsar på mig redan
i slutet av september ;p hihi så mig går det ingen nöd på!
Dom vill att det inte ska vara så halt och kallt som sist dom var
och hälsade på, och elin har ju aldrig vart där =) Så det blir Myys! <3






HAHA PUSSS PUSSPUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances