God natter

Nu har jag fått myst lite med carolina :)
Dom hade köpt jätte söta bäbiskläder o så =)
Pratat lite och sett deras planering närmsta månaderna om det går som tänkt :)
Sånt tycker jag om :p hihi Blir jag lycklig av!
Så kan det vara-
men nu är jag trött och ska upp tidigt i ottan! ;p
Så nu blir det läsning Änglar av Marian Keyes jätte bra bok måste jag säga!
Absolut en bok värd att läsas :)
Puss och god natt! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances