God dag

Yes..
var lite dålig på att skriva nu senaste dagarna känner jag.
Jobbat hela helgen och så satt har inte orkat!
nu så har jag vart ledig igår och idag :) Vill det eftesom Carro åker hem imorgon!
Sen jobbar jag 12 dar i sträck från och med i morrn satt- men det ringdes som jobb flera gånger igår, jag får lite ångest när jag säger nej men va fan :p
Igår var jag och Carro på stan och kikade lite, men Carolina blir så slut nu fördien så det blir inte så mkt springa runt som förr eller ;) Ska hamta en rullstol åt henne idag så vi kan köra runt henne på stan och överallt ! hahahha :D <3

I dag ska jag ner på stan och mysa med Carolina och Mari :)
Det är jätte fint väder ! Var det igår med, blir man lycklig av
Sitter och letar lägenhet som en took, men får ingen riktig klarhet inått. Tråkigt.. jag har ringt på ett par- ska ringa lite mer nu snart, är ett pat visningar i helgen som jag ska på... men det är svårt ! speciellt att hålla på ensam när jag vet att Erik ska komma och har krav till och med !! jag känner att jag kan bo lite hur som- men inte han vad jag fattat- så jag behöver honom på msn eller i telefonen. hoppas på det ikväll i vart fall!

Ne nu så Ut i solskenet :)
Lite bilder fårn igår med =)


hahah, vi såg en så jäkla sööt tant! :p
Så Carolina gick lite diskret efter henne medans jag fota ;)








Mys mys :)
Vi hittade tyvärr ingen uteservering med sol på!




Sen kom Tom och mötte upp oss,
för att dom skulle utföra lite bäbisklädnings handling ;)






;P
Nu så ska jag bege mig iväg med lill puppan :)
och imorgon så ska jag följa med på ultraljud! :) Myys!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances