Go Morrn!

Nu fungerar internet igen- skönt, vet inte varför de inte funka igår..
Jag är sjuk trött i alla fall- i går var jag hemma nästan halv ett, eller kanske kvart över tolv? Skit samma, jag var helt slut, men så pass uppe i varv så kan inte bara somna :p
Var en rätt stressig kväll igår, men det gick bra ändå=)
Men nu skulle jag så gärna bara vara ledig ikväll och få vila mig lite!
Icke icke.. Däremot nästa vecka så jobbar jag enbart dag! .. haha
Ska lära mig ha hand om frukosten själv och lättare luncher. Det blir bra! :) jag hade tänkt vänta med den upplärningen tills jag vet vart vi kommer bo- för man börjar ju så jäkla tidigt då, och på söndagsar måste man gå för bussarna börjar gå vid 8 ? nån gång då.. men det där löser väl sig säert :) Hiedi ringde och frågade mig- så dom behöver ju säkert en till då! Får man fler tider med =) jag trivs på comfort som sagt- men jag vill inte förlora Nidarvoll helt! Men nu är heidi så snabb med vakterna för hon vet att jag bokar upp mig där annars :p haha
ne jag får försöka kompromissa lite sen =)
Just nu vill jag bara få ledigt!! Såg i min kalender att sens jag kom hit har jag bara vart ledig i tre dagar! :p jaja

Ne jag ska väl dona och göra mig klar innan jobbet igen ja!
Det är de här som är så tråkigt, idag så ringde Erik och väckte mig <3 men efter det så kände jag att jag var så in i helvetet trött så jag klev inte upp- så nu hinner jag inte med nått annat än jobb jobb typ.
Annars så går man bara upp- ut och går en sväng gör nått här hemma, antingen direkt till jobbet eller en timme på stan. Men det är TRÖK! hahah så jag länktar tills söndag när jag har ne ledig kväll :)

Snart kommer nog Tonje hem med, från semestern sin- så ska jag ta och möta henne och Aina på en fika eller nå liknande =) Blir mys de!

Ne nu ska jag ringe Carolina! ;) (min mobilräkning....... ojojoj- borde byta från telenor!)
Så jag får höra hur det går för dom och allt! ^^

Puss och Kram ha en rolig fredagskväll! <3

åh min lilla älskling :)


Saknar saknar <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances