Full rulle! ;p haha

nu har jag kommit hem från att ha vart på stan hela dagen!
Hittat massa fina saker ^^ mysmys =)
Träffat sandra och käkat lite lunch- paska med kyckling och currysås, mums! :)
Nu ska jag hem till Millan och träffa henne och Elmer, läänge sen nu! så det blir roligt
Sen ska jag låna mormors bil igen haha :p åka ut till Desirée och hälsa på dom små gull ungarna! :D
Sen ska jag snabbt åka förbi Krills :D och ta lite bilder på henne emeli måste få se dig med vet du! hihi hon är nyfiken, sen vill jag få ha lite bilder med, när du är gravid lilla flicka ;) :D
efter det ska jag åka till Sabina och umgås lite med henne, ochså läänge sen!
Sen lämna tillbaka bilen till mormor :) hihi
Synd bara att jag inte kan bli så långvarig på varje ställe, det är mindre roligt. Men man hinner med mycket om man bara anstränger sig lite! haha

Nu ska jag bege mig upp mot Millan och Elmer :) Puss och Kram!

fika mys förra veckan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances