Fryser!

Gosh, det är kallt i mitt rum!
Inte så trevligt vill jag tala om- måste nog köpa mig ett till täcke.
Men just nu så störs jag inte på natten, utan när jag är vaken och donar,
fryser arslet av mig just nu!

Jobbat hela dagen, gått bra :)
Nu ska jag väl äta nå matigt och titta på nå roligt tänkte jag mig ;)
Senare ska det drickas lite te med Carro o prata lite skit.
imorogn jobbar jag på Comfort 14- ? Det får man aldrig reda på.
Så de visar sig, lite nervös men det kommer väl fort tillbaka-
får hoppas det i vart fall! haha!

Puss så länge :)



Elin och mormor o morfar kommer hit i slutet av Nov, nu är det
bestämt ! :D Inte helt hundra på datumen.. men snart ! ! :D weeii

Jag länktar, gud så mysigt ! <3 <3

Postat av: - Desiree, shoppingbegär& inredningstankar ♥

Jaaa en riktig mupp de där haha ;D ska fixa din design snart jag lovar ;) pussis!

2009-09-09 ♥ 11:09:21
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances