En lugn kväll

Ja det har gått bra och lungt ikväll, jätte skönt!
men nu så är jag trött jag ska lägga mig och kika på nått tills jag somnar :)
Har pratat med Erik och mamma på telefonen med, åh va jag saknar dom!
Men det är inte långt kvar nu innan jag ska hem :)
Är bara så orolig över lägenhet, haha- det kommer väl! ! men jag vill veta nuu..
Skulle vara så underbart att ha hunnit gått på några visningar och så innan jag beger mig hem.
Får leta mer nästa vecka- då jobbar jag bara dagar så har lite tid till annat :)
Sen ska Tobbe med ochså, så måste kika efter tre rums lägenheter, men det är svårt alltså. Speciellt när man vill försöka bo lite biligare.. ja du jag vet icke! vi får se hur det blir. sen ska resten av eriks kompis liga flytta hit på onsdag tydligen! så vi borde ju prata ihop oss och se vad som möjligen skulle kunna ordnas, visst! ^^

Ne mer tänker jag inte berätta för er! God natt sov så gott :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances