biljetter hem! :D

Så nu har jag precis pratat med mammi- hon ska åka till tåg stationen idag efter jobbet och köpa mina tåg biljetter hem! Gud så skönt det känns! :D Åker hem den 12 Okt eller en dag före/efter om det är billigare :)
Så blir jag hemma två veckor! wonderful wonderful ;) haha
Jag missar däremot Eriks födelse dag precis- eftersom han fyllder den 10.. men det får lov att bli så tyvärr- vi kan fira den efter ändå så! :)
jag har kommit på vad jag vill köpa till honom nu- måste bara hitta på det .. :p får se om jag lyckas!

Idag är det regna väder, men det ser ut att kunna spricka upp med. Hoppas på de =)
Jag tänkte i alla fall gå ut och traska lite så jag piggnar till :) Myysss Jag är så glad nu Hihi ^^
Däremot så redan nu börjar jag lessna på att jobba varje dag! jag vill ha en ledig dag i vart fall så jag får pyssla och dona lite- nu hinner jag inte med nått- utom internet och läsa en stund innan jag somnar. Typ de!
Man känner inte att man har tid att sätta sig och typ titta på Idol! vilket jag vill göra- eller gerys som jag har längtat så mycket efter.. :p
Men jag ska väl inte klaga- för nästa vecka kanske jag inte har nå jobb alls efter måndag, man vet aldrig! då blir jag uttråkad av att inte jobba istället ;p haha Jaaja

Erik har hunnit ringt en sväng med, han och syster hans ska kika på grejer till garderoben så den blir ordnad snart :) skönt skönt
Nu ska jag bege mig ut =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances