SÖNDAG! :)

det är redan söndag! herre gud.. :) och snart är den över med, nu ska jag bara packa och sen sova, för att gå upp tidigt imorrn och ta tåger hem! :D det var så konstigt när jag pratade med Elin på telefonen idag och hon sa "vi ses imorgon!" haha Det ska bli skit härligt som sagt hundra gånger att komma hem :) mamma elin och alva kommer och hämtar mig på stationen- så skjussar dom hem mig till- så jag får mysa med Erik! :) ååh va mysigt mysmysmyss ^^

men nu har jag en del att ordna.. trött och djävlig är jag med! skulle bara vilja lägga mig på en gång och önska att väskan va packad när jag vaknade.. hah :p

Har ändå haft en härlig jobbhelg måste jag säga, men det har blivit lång just för att jag jobbat hela dagarna/kvällarna. Sånn e de =)

Puss på er ! Snart så ses vi igen ^^


fick brav av sandra idag med ;)
Vi har blivit brevvänner igen förstår ni! haha
det är ju tokmysigt att skriva brev och att FÅ! :)
så det var riktigt roligt att läsa :) tack snuttan <3
:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances