Min Emelie har ju vart hemma <3

Ja det har hon, ca en vecka fick vi ihop.
Men det var alldeles för lite och det hände nästan inget.
Jätte tråkigt! så jag saknar henne redan massor eftersom jag vet att jag inte bara kan hälsa på henne hur som helst.
Men i Februari så har jag och Millan bestämt att vi ska ta en resa dit =) Jag vill boka nu egentligen men måste hålla hårt i slantarna för en Deposition. Om man nu hittar nån lägenhet !!
Var på visning idag som var helt värdelöst! men ja man försöker ju i vart fall..

Så imorgon så är jag ledig och då blir det leetning på hög nivå!
haha :p
Ska träffa Tonje med på eftermiddan så måste se till att göra lite på dagen.!
Hon var så söt idag, innan jag skulle på visning- eftersom jag inte har en aning om hur man hittade dit så frågade jag- och vilka förklaringar och doningar, hon var till o med på g att hämta mig och köra mig dit, men tiden då det var visning passade inte. men det var riktigt snällt av henne :)
Däremot så gick jag självklart fel ändå.... fast jag fick klara riktningar att gå i så gick jag å fel håll, tänkte HELT fel. höger var vänster och tvärt om... haha Jag är inte riktigt i mina sinnesfulla bruk ändå tror jag!
Så jag traskade runt i en timma ca.. visningen var nästan över när jag kom. Haha Men jag hittade i vart fall.
Och det var ingen bra kyl. Jag frågade om den fungerade för han tveka så mycket på allt- och då kikade han på den och sådär- så sa han jaa det tror jag nog den borde göra.. ??! nej tack.. orka hyra lägenhet med en kyl som kanske funkar, ingen frys och en sjukt gamal ugn! för 7200/mån.
Annars så var den ju fin och så, hade vart jätte bra om det inte skulle ta sånn tid att komma dit, det är ju inte gångavstånd till stan eller så- inte när det är vinter i vart fall, och bussarna och tricken vet jag inte riktigt jag stog och vänta nästan en timme... haha Jaa jag har haft väldigt roliga tidsfördriv idag.

Jaja nog om den, ska ju inte ens ha skiten! :p
jag skulle bara lägga upp bilder från Millan, när vi var där och förfesta lite ^^










haha, gud va Emeli fick oss att hålla på...  !! men det var lite kul med ;)
Så söta tjejer, men vi ses bara när emeli är hemma-
hon drar ihop oss och så har vi det mys ihop =)
Så kan det vara ibland! Min lillsnutta.. vi ses igen i Januari/februari??
hmm, vem vet jag kanske kommer lite längre än en vecka? vi får snakkes om de ;)

Nu folkens.. är jag trött efter allt jäkla spring idag!
jag var trött redan på dagen när jag jobbade :p
Så jag tänker faktigst kyrpa ner under  täcket och tycka synd om mig själv en stund :p

Måste släcka mina värmeljus med innan, för jag har inget nattbord att ha dom på.. :( det är tråkigt för jag tycker det är så mysigt och så luktar det så gott! Tror det är Carolina- lilldonnan min som lyckats smitta av sig med allt detta larv ;) haha jag älskar det nu.. så kan det bli =)

Puss och God natt på er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances