Hej hej :)

Nu är det nästan bara en vecka kvar tills jag åker hem! :) myys
Har jobbat och slitit- har ont i huvudet nu.. tror jag bara ska ligga och se på Greys (?!) haha och inte röra mig så mkt ;p
Det går jätte bra att jobba i vart fall, jag trivs jätte bra ! :)
Så på Comfort vill jag stanna! Jobbade på Nidarvoll med igår på kvällen, det är mysigt med, jag är så glad att jag har jobb som jag verkligen trivs med- man vill gå till jobbet det är skönt.
lyssnar på Lily Allen just nu, hennes låtar spelas om och om igen på radion.. men dom är bra! Visste inte att hon hade så många hits som spelas samtidigt!? brukar det vara så ? jag vet inte .. :p

Det är så kallt här nu.. ojoj
Så alldeles nyss fick jag nya sägnkläder, (jag har det lyx ;p haha) och två täcken så jag ska slippa frysa :) jag har redan en filt som jag har över täcket men det blir skönt med två täcken nu i stället :)

Imorgon börjar jag i vart fall kl 8 istället för 7- det är stoor skillnad. Härligt

ne jag har för ont i huvve för det här.. tyvärr! måste lägga mig ner igen tror jag. Ingen lägenhet har det kommit upp än heller, jäkligt drygt och irriterande. hmm idag är det en liten irritations dag känner jag- har inte vart det på dagen, haft det jätte mys på jobbet, fick god lunch och så har dom lite tävlin varje sista fredag i månaden så man får köpa lotter och vinna olika saker- tyvärr med min vanliga tur så vann jag inget. tråkigt tråkigt- bättre lycka nästa gång ;) Ne så jag måste nog lugna mig lite- ibland så blir jag irriterad för små saker ! :p haha och det kan sitta i så pass. Jag är nog lite egen sådär ?

Puss på er i vart fall. hoppas ni har en mysigt fredags kväll! :)


mitt lill hjärta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances