Heeej

Åh!! Jag tittade nyss på Vickans blogg.. och dom har bokat en resa till Thailand.. :D JAG VILL OCKSÅ!
så nu kikade jag efter en resa.. det finns en resa där man är borta hela februari, för ca 12000 för två stycken.!
Det är ju 6 var, inte spå farligt! jag vill kunna boka nu nu nu! :D
får se.. det kanske skulle kunna lösas i slutet av månaden, vem vet??
haha, det skulle vara så underbart skönt om man hade en resa bokad nu!
men först måste man väl kanske ordna upp lägenhet här med och så.. :p
Jag hoppas det löser sig ed lägenheten jag har huvudet på¨just nu- ska ringa igen om en stund och höra om visning och allt har jag tänkt =) och nu är jag på väg ner till stan för att gå till Nordea och prata med dom om depositum lån, jag var och fikade med Tonje igår, och hon menade på att nästan alla banker har det! för det är ett säkert lån.. så om inte Nordea har det är de väl bara öppna ett bankkonto på en annan bank då? det där borde lösa sig, så jag slipper tänka på depositum mera! det är ju bara en massa pengar som är onödigt att lägga ut själv om man kan få hjälp med det.!
så det ska kikas upp nu :)
Är ledig idag med! men jag har svårt att sova på mornarna. imorse så fick jag panik hundra gånger och tänkte NEJ jag måste upp till jobb! jag kopplar inte av liksom är så van att jobba varje dag typ, och nu senaste veckan tidigt på morgonen.. men imorgon så blir det jobb igen, från halv sju på morgonen till tio på kvällen. då ska jag väl kunna koppla av igen  ;) haha

Pratade med Erik igår med.. jag saknar dig älskling! ska bli så skönt att komma hem.
Sen så hoppas jag på lägenhet från 1 nov, då kommer det bara vara en vecka imellan så kommer han upp hit :) Myyyys! :D

Men fört hemma två veckor <3
Då blir det målar fest hos Carolina och Tom! Ska vi hjälpa till och dona där, blir riktigt mys de, jag tycker om att måla ;) Så kommer dom bo så nära satt det är bara springa över om vart annat :) Härligt tycker jag!
Drömde om er i natt föressten + mormor och morfar.. :p vi har åkt bil runt runt runt och letat efter saker.. vet inte riktigt vad det var om, jag ahr så konstiga drömmar jämt.. :p

ne nu ska jag traska in till storstan ;)
Puss och kram så länge !

Bara fem dagar kvar sen åker jag heem! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances