Grey´s Anatomy..

haha det ända jag gör... ;)
känns det som i vart fall! Nu har jag hunnit titta på tredje och fjärde sesongen, ska börja på 5 om en liten stund.
Det är nu man börjar inse att så mycket till liv har jag inte just nu! haha men det funkar för stunden i mit fall :)
Jag jobbar och trivs med det =) Så var jag ju faktigst och träffade Tonje igår med, skönt med lite omväxling ochså!
Men jag saknar Carolina här borta. hon har ju alltid var här vid min sida i Norge- men nu är hon hemma och ränner runt runt runt! Varje gång jag pratar med henne så är hon mitt uppe i nått! henne kan man inte riga och tro hon ska ligga i soffan och slöa nej.. ;)

ja lägnheten som jag i huvudet redan flyttat till har jag inte sett än!! och han är inte i stan och kan inte visa den.. men jag sa att jag kunde på torsdag eftermidda, den ända lediga stunden jag har veckan ut och jag HOPPAS verkligen han kan få någon att visa den för mig.. för jag tror stenhårt på den här lägenheten nu! :) det är den vi ska ha ;) tre stora sovrum, vardagsrum och kök, på 80 kvm. Så jag Erik tobbe.. och möjligen en till av eriks kära vänner.. det kommer bli hårt att bara bo med karlar! men det får gå, de är tur han är snälla vänner :)
Så vi får see. jag vill att han ska ringa imorgon, annars så får jag väl ringa och tjata lite mera då! herre gud..
men det finns typ inge annat ute just nu heller.

Ja och idag så har jag vart på alla banker som finns i Trondheim.. men jag kan inte få ett depositum lån när jag är svensk och inte bott här i tre år tydligen.. jävligt tråkigt! det är ju ett säkert lån jag förstår inte problemet.. så vi får väl se- det löser sig i vilket fall som helst! det är jag inställd på. så nätt annat blir det inte! jaja



Det är svårare att ha bokat biljetter hem, för då länktar man mer!
Är lättare om man bokar sista minuten- fast då skulle jag väl aldrig komma hem
pga jobben, för då skulle man bara boka upp sig.. haha!




jag vill till thailand igen.. nuuu! :)



Åh jag saknar allt! <3 :)

nu börjar jag få väldigt ont i nacken igen.. förstår inte vad det är för fel på mig!
Jag har börjat få ont i vänster armen med.? kommer och går lite som de vill
får se om det går över, hoppas på det :)

Sov gott! Nu blir det Grey´s ;) Sen sova sött för att orka med de kommande dagarna :)
Imorgon jobbar jag från halv sju, till halv tio på kvällen, men på torsdag så jobbar jag bara dag på Comfort :)
Snart hemmaa ;D PUSSPUSS


Postat av: Victoria

Hej sötnos :) Jaa det ska bli helt underbart :) 10000 per person direktflyg tur och retur till Bangkock :) Ja :) Det ska bli så härligt att träffa dig igen :) PUSSPUSS

2009-10-06 ♥ 22:29:24
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances