Go kväll !

Hej hej sötnosar =)
Just nu ligger jag i sägen, redo att sova innan klockan ringer 6.10.. Eller kanske lite senare? Det är ju skönt att snooza har jag insett på senaste tiden. Haha
Jag hadde däremot glömt att alla mina bilder ligger på mitt minneskort som är hemma hos pappa.. jag lämnade det för jag tänkte att jag ska minsann inte ta några kort nu när jag är borta.. och jag trodde heller inte jag skulle få tillbaka lusten att blogga. men nu har jag fått det, och kommit tillbaka till mitt rätta jag igen :) Känns skönt just nu att vara tillbaka här i Trondheim och få jobba. (och nu vill jag ha min kamera med!! :/ men jag får väl ta den när jag kommer hem i slutet av November =) )
Idag har det vart underbart väder! jag jobbade först på Nidarvoll med alla gullhjärtan,
sen så var jag hem ett par timmar innan jag begav mig till Comfort.
Där har jag serverat ett sällskap på 20 Pers ikväll, trodde ju helt ärligt jag skulle få lite mer hjälp av kocken än jag fick.. haha! Men det gick ju, svettigt blev det och det är lite trökigt när man ska springa med mat till 20 st, kändes som att de fösta var färdig när de sista fick! Ne inte riktigt kanske, men nästan! :p

Ajja jag ska inte klaga- jag trivs ändå ja =)
Fast när jag kom, måste jag tala om! så såg jag en mus utanför, en MUS! jag blev faktigst lite rädd.. och mus-ljudet har förföljt mig resten av kvällen.. men det verkade inte som att det var någon musivation på comfort hotell, enbart den lilla stackarn utanför.. men jag tyckte ändå inte om det! :p

Jaha, så nu har jag ju tyvärr inga mysbilder att dela med mig av, hur mycket jag än vill..
tror jag har några få kort på min vanliga digitalkamera.. men den tänker jag inte rota fram nu. Får bli imorgon! JA för där har jag några kort på Juline =) Krillans lilltjej, som är super söt :) sen har jag nog lite mobil bilder med nu när jag tänker efter, så några bilder ska jag nog kunna visa upp från min hemvistelse med.

Även fast jag helt ärligt inte trodde jag skulle fortsätta blogga och bara krypa ner under jorden när jag kom tillbaka hit till Norge så tror jag nu allt kommer lösa sig till det bättre, eller rättare sagt det kan väl bara bli bättre nu? det är så det ligger till- bara göra det bästa av situationen och vara glad och positiv ändå.

Nu måste jag sova om jag ska orka jobba imorgon med!! Skulle ha gjort det direkt när jag kom hem från jobbet.. men men så kan de vara.

Puss och god natt på er i vart fall :) nu vet ni att jag lever igen ^^ <3 <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances