Fredag :)

Yes, jobbat hela dagen,
men hade en timme mellan jobben- så jag han ner på stan i alla hst och köpa en present till erik :) tråkigt, men det blir han glad av i vart fall. Och så två tröjjor till mig själv! hihi Jag fick min löning för allt slitet idag ;) men sen kommer resten från andra jobbe på måndag =) hääärligt

nu måste jag tvätta aaav mig.. sen lägga mig och sova :) det är så skönt att lägga sig nyduschad tycker jag.
så då får jag hoppas att jag kan somna lite fortare :p hah
Imorgon börjar jag inte förns åtta i vart fall, bad om det eftersom jag jobbar till tio och söndag med.
Tråkigt att jag jobbar imorrn och på söndag egentligen för heidi på¨jobbet ska ha bjudning hem till sig för lite alkohol och mys- lite knytkalas- alla ska ta med sig olika saker att mummsa på och spela spel.. men jag jobbar! så det får bli nästa gång :)
Erik fyller år i morgon med :) så dom är ute ikväll och roar sig... jag är avundsjuk! :p men jag får roa mig snart jag med! =)


Ne nu så måste jag pyssla med mitt så jag kommer i säng nån jäkla gång!! ^^

Bara lör/sön kvar nu sen är jag hemma! :D
det är sjukt va tiden går fort ! :) härligt de med ibland, för snart blir det soommar igen! yeey ^^ Puss på er sötnosar ha en rolig fredag- ta det lungt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances