Flera bilder :)

Från min mobil, så det är inte i världsklass men ändå mys :)


Vi börjar med krillans underbara lilla dotter som här ligger och myser med bamse-
som jag köpt ;) hihi Lottas bamse är det, lotta på bråkmakar gatan!
Krillan är ju skogstookig i astrid lindgren så det tyckte jag passade bra :)


Här är hon med, lilla Juline :)


Jag och millan på Emelis "överraskningsfest" ;)


Desirée och Elin var ochså med :)
Sen en massa fler folk, men jag har inte fler bilder på det.. :p


Sandra på vår vikingline kryssing som var rätt spontan.. men kanske ingen
riktigt partykryssing... hahah ;D mest gamlingar- men vi hade kul ändå =)


Nina med :)


och jag såklart ;)


jag och Carolina i Augusti- på solsiden :)


Lillstrumpan <3


Jag som är ute och går o tar kort :p


Jag länktar redan tills nästa sommar :) men det kommer gå fort!
Ska bli så mycigt att vara här mycket då, om allt går som planerat men det tror jag som de ser ut just nu i vart fall! Mysmys :)


Då ska ju elin komma med! När hon äntligen gått ut skolan :)


Och kanske jobba med mig på mitt jobb ? :) hihi
Mamma är sugen på det med! så kanske tar hit hela familjen till nästa sommar vet vet? ;)
Key ska komma nu med i helgen, eller måndag. och han ska kanske också börja på
Nidarvoll :) om dom har nå tider åt honom- vem vet =) men till jul så behöver dom säkert folk och det är ju bra!
Jag visste inte ens att han jobbat med gamlingar förr så det blir spännande! ^^


Så det ska läggas ut en madrass på golvet här i mitt lilla rum..
det blir trångt! men det går så bra så =)
Äntligen får jag lite sällskap! haha jag som är så sällskaps sjuk- så det passar bra de.

<3 <3

haha! jag och elin när vi var små :)
Elin var en sånn jäkla sötnos! <3

Ne nu ska jag väl göra mig i ordning så jag kommer in till stan nån gång.
Tänkte köpa ett par leggings innan jag ska träffa Tonje med, hon har opererat knäet så hon borde kanske inte springa runt hur mycket som helst tror jag :p

Hade bra :)

Postat av: Krillan ;p

Stumpan, kan du inte skicka alla bilder du knäppte på Juline och mig till min mejl? :D PUSS

2009-11-06 ♥ 23:01:47
Blogg: http://krillankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances