Deep Purple ;)

Yes, pappsen har minsann bokat biljetter tills den 28 November! :)
det blir riktigt roligt, ser fram emot de ! :D
Så när jag kommer hem ska jag boka tåg biljetter hem igen tills dess ;p

Ja lägenheten som jag redan flyttat till i huvudet blir inge av.. haha!
Han var inte så rubb-bar på priset.. Det kunde diskuteras sa han, men jag trodde inte det handlade om 500 spänn? jaja,
däremot så har en svensk tjej hört av sig- för dom bor i ett stort hus här på nardo, där jag bor nu typ :) och är bara tre stycken från 1 Nov. så två sovrum finns det! får se om det är någon annan som nallar åt sig dom eller om jag kan få en chans att komma på visning mellan jobben här i helgen!
Det är en hyra på 12000 kr /mån, så delar man det på 6 st är det bara två var! :) yeey  haha
Jag vill egentligen inte bo i nå kollektiv, men det kan vara bra att starta med och så. JUSTE jag glömde fråga om dep. jaja det löser väl sig i sånna fall. Hon skulle höra av sig igen senare så får vi se om jag kan kika imorgon kväll efter jobbet eller på söndag.. jag hoppas imorgon!! :) Vill se och ha klart för mig som sagt.... men det går ju inte så mkt mer fram än förr, jag hoppas lyckan vänder nu och att det går bra!

ja jag är ledig i kväll i vart fall, skönt :)
Sen blir det bara dubbelt hela helgen.
Så ikväll ska jag passa på att packa och göra klart lite eftersom orken inte kommer finns där resterande dagar.

Idag har jag även läst dom jäkla pärmarna man ska läsa för att bli fullt upplärd i köke.. två tjocka pärmar på Norska! Men det var bara ett kapitel egentligen man verkligen behövde läsa.. ;) haha Fast det är mycket svårare att läsa och förstå norska på papper så än i talet. kanske speciellt när det är massa konstiga ord o så.. jag har svårt för sånnt på svenska till och med ;) haha !

Ne så nu är det avklarat, blev 9,5 timme på jobb idag.
Men det är bra med lite timmar nu innan jag åker heem! :D

Sånn ja, nu skall jag packa packa :)


happy happy! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances