Bye bye Trondheim!

för två veckor i vart fall :)
Nu har jag kommit en bit på vägen, är i Östersund och väntar på nästa tåg som går om en halvtimme ca.
Härligt :) Jag har åkt genom vinterland vill jag säga! det var snö överallt :p i storlien och vägen där.. men här är det inte så mkt, det snöar just nu men det smälter bort så fort det träffar backen.

jag har köpt mig en macka och lite godis på pressbyrån! =)
Så nu ska jag mumsa i mig mackan och låta datorn ladda lite-
han lurade även på mig en trisslott. haha Jag hade kunnat vunnit 2 miljoner! det var nära med, saknade bara EN ! ;) hahah ^^

Just nu känns det som jag aldrig vart hemifrån.. och jag är inte ens hemma än! haha
det känns precis som att det var bara för nån vecka sen jag satt här och väntade på tåget hem sist. men det var ju lite längre än då då.. ;P

Puss så länge! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances