SVIN INFLUENSA!!!!!!!!

Yes - nu så har jag fått svin sjukan.
hahah ne kanske inte.. men jag börjar bli sjuk. ont i halsen snorig och hostar..
jag har INTE TID att bli sjuk.. jag jobbar ju varje dag, och det är jag nöjd och lycklig med! :)
Vill inte behöva ändra på det.

Så nu har jag vart på affärn och inhandlat halstabletter, citroner och så ska jag äta vitlök nu, på bröd. Så ska jag dricka kan yang som ska motverka förkylning. Något mer som jag borde stoppa i mig ? Ge mig råd, jag behöver det!
Jag vill verkligen inte blir sjuk. Inte bara för att kan inte kan jobba, utan även för att jag ska ju hem om en vecka och Elin är här, och vi ska på Deep purple jag ska träffa massa bäbisar! jag vill verkligen allt det, speciellt bäbis besöken.. ååh så mys <3 Så råd råd råd :)

Ne nu ska jag äta och dricka, sen sova :) Jobb imorgon från 7.30-14.30 (även vaccin mot svininfluensan på jobbet imorgon, men jag får väl inte det eftersom jag är sjuk?) Sen mys med Tonje Elin och Key på fik inne i stan. Så jag behöver sova lite innan jag ska upp igen.

Puss och kram på er.


Postat av: krillan ;p

Nu jäklar ser du till att vaccinera dig, du får låta bli att snora imorgon.. Jag har tatt min spruta idag.

2009-11-19 ♥ 19:01:57
Blogg: http://krillankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances