Söndag :)

Yes, idag är det söndag.
NADA att göra, för allt är stängt.
För mig spelar det ingen roll i dag ändå så, för jag är rätt seg och orkar inte gå in till stan.. :p
Börjar jobba kloclan tre så kan lika gärna bara vara hemma och mysa lite :)
Imorgon så ska jag säremot in till stan och köpa mig en pyjamas tror jag.. det är kallt!
Sen hälsa på Tonje för hon skulle nig bara vara hemma hela dagen,
så jag får se hur dom bor :) Innan jag kl 18.00 ska gå och skriva kontrakt på lägenheten som nu är ordnad!! :D :D
Det är så skönt att det är slut på alla visningar och skiit! Så det bli inflyttning om en vecka kankse? vi får se :)
Så Key kommer väl innan 18 hoppas jag så han kan följa medoch se lägenheten satt han inte skriker rätt ut NEJ! haha  men det ska inte vara nån fara för den är så fin så :) för min del i vart fall =)

Ne så nu sk ajag pyssla lite här hemma tror jag, ringa Krillan och Derirée för jag börjar fundera vad som hänt med Dessi i vart fall.. hon bloggar inte så jag vet inget om vad som händer!! :p
Det är egentligen rätt dåligt med bloggar för man hör inte av sig alls lika mycket som annars, eftersom man vet vad dom har för sig. och bheöver inte ringa och höra liksom. inte bra! mer telefonsamtal ska vi ha! ;)

Puss så länge =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances