Massa mys <3

Det är så härligt att ha Elin här :)
Och hon blir nog kvar tills helgen! Me like :)
Idag jobbar jag från halv fyra, samma imorgon. Det är ändå inte så länge känner jag,
man hinner umgås ändå.. fast som just nu- hon gick upp kl nio, fick upp mig, vi drack te och myste, sen gick hon och la sig igen? haha Så jag är uppe själv ja. Jag har inte hjärta eller ork att dra upp folk när dom sover, herre gud. Dom behöver väl sova då.
Jag tvättar och donar i stället, ordnat upp i skåpen och så :)

Har lagt in lite bilder med :)








bruk bar as always ;)


byrå byggning.. IKEA skit.. haha men det gick bra.. eller den är inte
klar än, för man behövde en hammar med. så det måste inhandlas! :)



En sak tycker jag icke om!
Det är att vi har tagit jätte många fina bilder- men jag kan inte lägga in dom på datan för det är en speciell inställning på kameran dom är knäppt med så måste ha typ powerpoit.. så jag kan inte se dom :/ tröök!
Måste väl försöka ordna nå program snart då..

Men ni får ha en mys dag! :)




Ännu en myslåt, som går på repeat om dagarna.. :)

Postat av: Victoria

Hej Gumman :) Jag har slut på pengar på mobilen :( Så jag svarar här i stället :)Det är bra med mig ? Med dig då? Ja när kommer du? Jag jobbar en hel del faktiskt nästan varje dag..



Saknar dig! PUSS i massor..

2009-11-26 ♥ 17:54:27
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances